Your song

2010-09-16 / 22:22:40 Music Kommentarer (2)
Funderar på om ni skulle tycka det var intressant att jag lägger upp låtar jag lyssnat på under någon dag/veckas tid? Musik och foto går för mig hand i hand, så det skulle vara jätte kul. Skulle ni tycka om det? :)

HÄR har ni i alla fall en låt jag lyssnat väldigt mycket på idag.

Image and video hosting by TinyPic
Ledsen för att jag bombar er med blombilder, haha! Men de är de enda jag har på lager för tillfället. PUSS
kommentera
Postat av: Elaine

ja lägg upp musiken. Bra idé är ju att lägga upp musiken som youtube-klipp, så är man ju kvar på sidan.



jag gillar dina senaste bilder men jag tyckte det inte passade m texten i dem.. bara vad jag tycker för vore ju snyggt om man kunde använda dem som bakgrundsbild till datorn :D



Min kompis har samma kamera som du o den är riktigt enkel att använda. Gillar den skarpt!



Good luck med bloggandet!

2010-09-17 @ 19:51:11
Postat av: Veronica

Skulle vara kul att höra något. Fin header! (:

2010-09-28 @ 20:47:03
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0