1 oktober

2010-10-01 / 00:12:08 Photos Kommentarer (2)
Här har ni mina två ögonstenar.
Image and video hosting by TinyPic
Nala, även känd som Busan, med stort B. Hon ser lite tjurig ut, haha.
Image and video hosting by TinyPic
Och så har vi Rufus. Större charmtroll får man leta efter.
kommentera
Postat av: Veronica

finfint !

2010-10-01 @ 12:55:35
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/
Postat av: Veronica

SV: Ajdå.. aldrig kul att vara sjuk alltså! Idag är jag nästan helt återställd och tack för det! Jo, jag såg det. Det såg riktigt mysigt ut. Tyvärr så blev det inget fotande för mig igår. Bara lite små grejer hemma som fick fastna på bild. Fast inget märkvärdigt. Tänkte lägga ut det på bloggen, fast på nya bloggen. Har inte bestämt om jag ska länka den i min ja.. denna blogg jag skriver från nu.. men om du vill veta så heter den Veronicahagstrom.blogg.se. Jag tänkte om du ville kika in då och då.. Och du, du tar inte detta som reklam va? Men ha en kanon bra dag! Och idag är det fredag , sista dagen på veckan och fredags mys. Haha.. tänkte på OLW-låten.(:

2010-10-01 @ 13:00:21
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0