Beautiful light

2010-09-30 / 10:54:54 Photos Kommentarer (1)
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Nu märks det att det är höst på riktigt. Jag älskar hösten. Dimma, isande kyla och regn stör mig inte alls.
Idag lyssnar jag på den här.
kommentera
Postat av: Veronica

SV: Så lite så! (; Dessa bilder gav mig faktiskt lite inspiration på vad jag ska fota. Har vart sjuk och har inte kunnat fotat.. men idag känner jag mig bättre så det kanske blir några bilder. Nu tänker du.. varför går hon inte i skolan? Men det är så att det är prao vecka och jag har inte fått någon prao, tyvärr. Och jag gå ut och fråga om prao för idag och imorgon finns det ingen mening med..;)

2010-09-30 @ 11:34:53
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0